Thursday, March 2, 2017

Crochet Dog and giveaway




























Dit schattige hondje komt uit het boek Christel's Knuffels van Christel Krukkert. Ik vind het een schattig boek en toen ik eenmaal begonnen was met het haken van deze hond kon ik niet meer stoppen tot hij af was. In het boek heeft de hond een gehaakte neus, maar ik gebruikte deze neus in plaats daarvan. Ik vind het erg leuk dat ik van Forte Uitgevers een boek mag weggeven aan een van mijn volgers. Wil je een kans maken? Laat dan hieronder of op mijn Facebook-pagina een reactie achter. Ik zal zondag bekend maken wie gewonnen heeft. Veel succes!

This cute little dog is from Christel Krukkert's book Christel's Knuffels. I love the book and I couldn't stop crocheting once I started working on this dog. In the book you will see a crochet nose, but I used this nose instead. I am happy to let you know that Forte Publishers is willing to give away a copy of this (Dutch) book to one of my followers. Do you want to win it? Just leave a reply below or on my Facebook-page and I'll announce this Sunday who's the winner. Good luck!

49 comments:

  1. Ik vind knuffels zo leuk om te haken! Ik waag dus graag een kans om dit boek te winnen! Groeten Mirella

    ReplyDelete
  2. Een superfijne knuffel! Ik zou het erg leuk vinden om het boek te winnen :)

    ReplyDelete
  3. Vanmiddag heb ik Dit boek nog doorgebladerd in de boekhandel. Erg leuke knuffels staan erin met een hele garderobe erbij. Graag zou ik dit boek winnen!

    ReplyDelete
  4. O, wat leuk! Een geweldig leuk boekje, de patronen van Christel Krukkert zijn fantastisch!
    Ik waag graag een kansje.
    Groetjes,
    Akkelien

    ReplyDelete
  5. Schattig hondje! Ben benieuwd wat er nog meer in dit leuke boek staat. Dus ja, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  6. Oh, wat een leuke hond en wat een leuke actie! Graag maak ik ook een kans op dit boek, lijkt me zo geweldig!

    ReplyDelete
  7. Dat lijkt me echt een superleuk boekje! Ik haak nu een jaar of 3, maar heb me nog niet aan knuffels of Amigurumi gewaagd, vond tot nu toe dekens en sjaals enzo een veiliger keus, lekker tomeloos zonder tellen. Ingewikkeldere projecten trekken echter steeds meer, daar blijk ik me ook heel goed mee te kunnen ontspannen. Dit boekje lijkt me een heel goede reden om met knuffels te beginnen!

    ReplyDelete
  8. Lieve dieren en dan die mini-kleertjes zou ik wel graag haken, mag ik dat ook een kansje wagen om dit boek te winnen?

    ReplyDelete
  9. Zo'n leuk boek! Ik doe niet mee, want ik verwacht het boek ook via uitgeverij lannoo! Toch bedankt voor de kans. En succes aan alle anderen,
    Groetjes Sofie

    ReplyDelete
  10. Leuk! Het boek staat op mijn verlanglijst, zou mooi zijn als ik hem van mijn lijstje kan schrappen.

    ReplyDelete
  11. Ik doe graag mee, lijkt me een super leuk haakboek en haakboeken heb je nooit genoeg ;)
    Groetjes Anita

    ReplyDelete
  12. Die hond ziet wie Snoopy uit! Mijn dochter houd van Snoopy. (Ik hoop dat jullie kunnen mijn Australian-Nederlandse taal verstaan! (I am a learner)
    I am sure my daughter would love to have a crocheted pet like Christel's puppy.
    You are excellent at crochet and showing these patterns at their best, Annemarie. :-)

    ReplyDelete
  13. Te ha quedado precioso!!!! Tiene cara de buen perro,fiel compañero.
    Gracias por la oportunidad de participar en el sorteo.
    Besos.

    ReplyDelete
  14. De patronen van Christel Krukkert zijn altijd zo leuk! Ik zou dit boekje graag willen winnen :)

    ReplyDelete
  15. il est vraiment trés beau ce petit chien, une superbe réalisation bravo a bientôt

    ReplyDelete
  16. Leuk, het meeste dat ik haak zijn toch wel knuffels en dit boek heb ik nog niet. Ik doe dus graag mee! Groetjes Inge

    ReplyDelete
  17. Oh,ik ben gek op de boeken van Christel en gek op honden☺️

    ReplyDelete
  18. Oh, wat leuk, heb even het inkijkexemplaar bekeken en wat zijn ze geweldig!! Zo gaaf met die kleertjes! Ga duimen :)
    Alvast een heel gezellig weekend,
    Colinda

    ReplyDelete
  19. Omdat mijn dochter van 5 maanden Kristel heet! Super leuk om dan knuffels voor haar te haken uit het boekje 'Christels knuffels'.

    ReplyDelete
  20. Wat een ontzettend leuke actie ! Daar doe ik graag aan mee ! En wat is er veel te zien hier ! Super !

    ReplyDelete
  21. Dit boekje komt goed van pas in huize van Bers. Mijn dochter Sofie van 14 jaar haakt deze knuffels graag en is er dus steeds met mijn boekje vantussen. We hebben zo al samen een paar knuffels gehaakt. Boris de beer heeft nog geen armen. Maar dat gaat wel goed komen als ik weer klaar ben met mijn knuffel. ��

    ReplyDelete
  22. Heel graag Christel heeft hele mooie makkelijke patronen dus ik wil wel winnen

    ReplyDelete
  23. Jouw hond ziet er grappig en een beetje ondeugend uit. Zijn neusje glimt ervan. Hij kijkt je met trouwe hondenogen aan, zoals levende honden ook zo goed kunnen doen. En dan die lange oren. Knap van Christel Krukkert dat ze steeds weer nieuwe, leuke haakpatronen weet te ontwerpen.
    Deze hond zet ik op mijn verlanglijstje om ook te haken.

    Groetjes en fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  24. Lijkt me superleuk om te maken. En vind een boekje in handen genieten en nog steeds leuker dan een pin op Pinterest of id.

    ReplyDelete
  25. Lijkt me superleuk om te maken. En vind een boekje in handen genieten en nog steeds leuker dan een pin op Pinterest of id.

    ReplyDelete
  26. Ik ben benieuwd wat er nog meer in het boekje staat dus doe ik zeker mee met deze give away

    ReplyDelete
  27. Great blog, very cute dog. Remembers my cousin's beagle 🐕
    I've doing some successful amigurumi and I'll do a 2 day workshop at the local orient museum starting this Saturday 😄
    Do I have to live in Netherlands to participate in this giveaway? From Portugal here 😮
    I'll have another patterns from your blog in mind so I'll often come back here
    Keep the good work

    ReplyDelete
  28. Wat is dit een schattig hondje! Ik doe graag mee met je leuke giveaway. Groetjes, Arzu

    ReplyDelete
  29. Hallo Annemarie,
    Ik geniet altijd van de vele ideeen die je ons laat zien....
    Ik zou heel graag dit boekje winnen omdat ik oma wordt en heel veel leuke knuffels ga maken voor ons kleinkindje

    Groetjes, Margreet

    ReplyDelete
  30. Haakboeken kun je niet genoeg hebben, dus ik doe graag mee me de give away

    ReplyDelete
  31. Wat super leuk is het hondje geworden en ja, ik doe graag mee met de give-away!

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
  32. So cute! thank you for a wonderfully fun giveaway, Susan

    ReplyDelete
  33. Is this open international?? It's adorable and I'd love the chance to win!
    i_love_books at aol dot com

    ReplyDelete
  34. Super leuke giveaway, ik doe daarom graag mee!

    ReplyDelete
  35. Leuk, al haar boeken en patronen zijn leuk, die wil ik graag winnen!

    ReplyDelete
  36. What an adorable little dog! I'd love to be entered to win it! Thank you for such a sweet giveaway opportunity!

    ReplyDelete
  37. Wat een leuke giveaway. Ik zou heel graag meedoen. Ik haak nu een tijdje maar heb nog nooit een knuffel gehaakt. En mijn dochter vindt dit hondje zooooo schattig.

    ReplyDelete
  38. Wat een schattig hondje! Ik doe ook graag mee met de give-away.
    Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  39. This post makes me wish that I knew how to crochet!

    ReplyDelete
  40. net leren haken van een vriendin nu knuffels haken voor de kleindochter wat zou het leuk zijn om een boek te krijgen op deze manier.

    ReplyDelete
  41. Your dog is adorable. Very creative!
    Thanks for sharing at Funtastic Friday!

    ReplyDelete
  42. Too DOG gone cute!! Thanks for sharing with SYC.
    hugs,
    Jann

    ReplyDelete
  43. It's adorable! Thanks for sharing at Vintage Charm! xo Kathleen Our Hopeful Home

    ReplyDelete
  44. Gaaf, ik waag een gokje. Het lijkt me erg leuk om weggeef projecten/ kadootjes te haken. Marjolein

    ReplyDelete
  45. Gaaf, ik waag een gokje. Het lijkt me erg leuk om weggeef projecten/ kadootjes te haken. Marjolein

    ReplyDelete
  46. Such a cute dog. I am in awe of ladies such as yourself who can make these types of crochet projects. Pinning.

    ReplyDelete
  47. Super hondje, en de neus is leuk zo!

    ReplyDelete