Monday, February 18, 2013

Puppet scarf!

















Ik las in de krant vanmorgen dat het weer kouder gaat worden. En dat terwijl er nu toch echt een klein lentezonnetje schijnt. Maar ondanks dat ben ik toch op zoek naar een leuk projectje om de koude dagen door te komen. Deze geweldig leuke sjaal vond ik op de site Yarn Juleps on the Veranda. Aan de sjaal zitten twee hele leuke handpoppen vast. Het patroon vind je op deze site. Daar moet je wel even een account aanmaken, maar als je dan zoekt op Puppet Scarf dan vind je het patroon vanzelf. Je kunt het downloaden als PDF.

I read in the newspaper this morning that the weather is turning cold again. Such a pity now that there was a little bit of Spring sun in the air this morning. But despite that I searched for a fun project to get you through the upcoming colder days. This really cute scarf is on the website of Yarn Juleps on the Veranda. There are two lovely hand puppets attached to the scarf. The pattern is available on this website. You need to sign up before you can search for the pattern (use search key Puppet Scarf). You can download the pattern as a PDF.

11 comments:

  1. Ik vind hem wel heel leuk! Maar geen idee wie ik het in de maag kan splitsen, ik ga er niet mee lopen ;-))

    *slachtoffer zoeken gaat*

    ReplyDelete
  2. ha ha love it......zou er gerust mee gaan lopen, dan kunnen de mensen terecht over me praten ha ha

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  3. Leuk..... Denk alleen niet dat mijn zoontje dat aan wil hihihi.
    Ik heb de link in het berichtje gebruikt, maar voor het pdf patroon hoef ik geen account aan te maken, ik heb gewoon de knop download printable instructions aangeklikt en verwachtte dus een of andere melding, maar nee hoor! Ik kreeg gewoon de pdf...?
    Scheelt dus weer werk...
    Groetjes Roelie

    ReplyDelete
  4. Ik zou het gebruiken in het schoolse leven of peuterspeelzaal in de kring om verhalen en gesprekken mee te voeren, dat is helemaal super en ik denk dat de kinderen er helemaal in op gaan!

    ReplyDelete
  5. Oh, wat een leukerd! Ha, ik denk dat mijn dochter hem geweldig vindt.
    Help, weer wat p het lijstje!

    Dank voor de tip!

    Groet, Machteld.

    ReplyDelete
  6. Ik zou ze net als zussie ook gerust aan doen, wat een dottekes zeg!
    Lieve groetjes Hester

    ReplyDelete
  7. Hihihi, die is leuk!!!
    ?..en dus weer iets toegevoegd aan mijn to do lijst :-)

    ReplyDelete
  8. Uj so schöööööööööön gefällt mir super gut

    LG Irene

    ReplyDelete
  9. Zopas nr 2633 van de haakblog geworden. Echt leuke spullen!

    Ben zelf één maand gestart met een blog, vandaar ook vanaf morgen een give away op:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    Jouw sjaal doet me denken aan de handschoenen die mijn dochter heeft in de vorm van vosjes. Ze draagt ze dagelijks.

    ReplyDelete