Wednesday, February 6, 2013

New project

















Ik had al heel lang geen granny squares gehaakt maar toen ik er onlangs weer aan begon wist ik meteen weer hoe verslavend het is. Voor mijn nieuwe project heb ik er niet al te veel nodig, dat is ook wel weer fijn want voor je het weet beland het onaf in de hoek. Ik ga dus gauw weer verder! Wil je ook granny squares maken? Kijk hier voor een patroon en een foto tutorial.

I hadn't been crocheting squares for a long time when I started making a few just recently. I immediately remembered how addictive making them is. For my new project I don't need too many, which is good because those squares are not meant to end up in a corner with unfinished projects. I'm off making more squares! Do you want to make these granny squares? Click here for a pattern and photo tutorial.

20 comments:

  1. Ja idd! Het zijn mooie kleurtjes! ^^

    ReplyDelete
  2. Mooi hoor, ben benieuwd wat het gaat worden!

    ReplyDelete
  3. Leuk leuk leuk!!! Haakt heerlijk weg!
    Succes...ben benieuwd wat het wordt!

    Groetjes Dinaz ♥

    ReplyDelete
  4. En ook ik ben benieuwd wat je aan het maken bent :o)

    Haakse groetjes
    Miza Vanila

    ReplyDelete
  5. Hele leuke kleurtjes!
    En granny's haken is inderdaad verslavend ;-)
    Succes met je project!

    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  6. hahaha, hoe herkenbaar. Mijn granny´s liggen inderdaad even onder in mijn mand....Maar, die granny´s van jou zijn leuk hoor. Ik kijk uit naar het resultaat.
    Groetjes, Malotte

    ReplyDelete
  7. Heel verslavend die granny squares; het blijft leuk om ze te maken! We zijn benieuwd wat voor moois je gaat maken met deze vrolijke granny squares.
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    ReplyDelete
  8. leuke kleurtjes. Herkenbaar, ik begin er heel enthousiast aan, of ik doe er een paar tussendoor. maar voordat ik het weet ligt er een stapeltje te verstoffen in een mandje ;)

    Ben benieuwd wat je ervan gaat maken :)

    ReplyDelete
  9. Mooi zijn ze zeg! En ja, het is inderdaad heel verslavend :-)

    ReplyDelete
  10. Those are gorgeous! I love your choice of fun, bright colors. My least favorite part about making granny squares is sewing them together, so it's a good thing you don't need too many. :)

    ReplyDelete
  11. Mijn granny project (de aller-aller-eerste) begint ook al op te schieten. Leuke, vrolijke kleurtjes hoor! Ben benieuwd of onze projecten overeenkomen :-)
    We zullen zien.
    Haak ze, Karien.

    ReplyDelete
  12. Ze blijven leuk he?? Veel haakplezier nog!

    Groetjes van Ellebel

    ReplyDelete
  13. Such great colors !! What yarn are you using?

    ReplyDelete
  14. Wat een gezellige kleurtjes! Heb net zelf weer een boek gekocht met leuke projecten granny squares haken en kan niet wachten om er aan te beginnen.

    gr lisa

    ReplyDelete
  15. Beste Annemarie,

    Voor het Food Film Festival 22,23 en 24 maart 2013. (www.foodfilmfestival.nl) houd ik mij bezig met het interieur van het festival.
    Het festival staat in het teken van duurzame styling en natuurlijk voedsel.
    Mijn vraag is of u het leuk vind om uw werk te exposeren tijdens het festival in studio K (Amsterdam).
    Tevens is het goed voor marketing.
    De decoraties moeten wel aansluiten bij de style van het festival: groente, fruit en het liefst in de kleuren groen, rood blauw, geel.

    Ik hoop van je te horen.

    Met vriendelijke groet,


    Art departement
    _addicted@live.nl

    ReplyDelete
  16. Hi! Just to let you know that someone nominated you as a brilliant crocheter from The Netherlands today on my blog... no prizes...just lots of respect! :) x

    ReplyDelete
  17. So lovely colors, beautiful squares!! ♥

    ReplyDelete