Sunday, February 24, 2013

Here I am!

















Hier ben ik dan! Had je ook geraden de afgelopen dagen? En had je het goed? Ik ben een krab, en als je dit leest ben ik bij mijn nieuwe baasje. Ik hoop dat hij blij met me is.
Ik ben de afgelopen week gemaakt maar ik ben eigenlijk in 2011 geboren en degene die me bedacht heeft heet Stacey. Annemarie heeft mijn patroontje gekocht bij Stacey in haar Etsy-winkel. Het patroon was erg duidelijk en mooi geschreven. Heb je gezien dat ik overal ribbels op mijn lijfje heb? Zo haakt Stacey altijd, en dat maakt dat haar patronen zo herkenbaar zijn. Het is ook makkelijk voor het vastmaken van mijn ogen en poten, want je kan goed tellen bij welke rij je moet zijn. Annemarie gebruikte Drops Paris voor mij, en een haaknaald 3.5mm (deze). Dat is een iets kleinere naald dan ze anders gebruikt, maar dat werd mooier nu ze alleen in een van de lussen van de vaste moest haken.
Ik vind mezelf heel mooi geworden, en ik hoop dat jullie mij ook mooi vinden. Als je hier klikt kom je in de winkel van Stacey, en daar vind je nog veel meer mooie patroontjes. Stacey heeft ook een website, genaamd Freshstitches (klik hier) en een blog (klik hier).
Zo, dat zal je de rest van de dag wel bezig houden. Ik ga gauw het water in, want ik heb nu wel genoeg gekletst. Dag hoor!

So here I am! Did you guess the past few days? And did you guess right? I'm a crab, and when you read this I'm with my new boss. I hope he's happy with me. I was made the past week, but actually I was born in 2011 and the one who designed me is named Stacey. Annemarie bought my pattern in Stacey's Etsy-shop. The pattern was really nice and clear. Did you see I have ridges on my body? That's what Stacey always does, and that's why her patterns are so recognizable. It's also very easy for attaching my eyes and legs. because the ridges make it very easy to count the rows so you know exactly where you have to be. Annemarie used Drops Paris for me, and a crochet hook size 3.5mm (this one). This crochet hook is a bit smaller then the hook she uses normally, but this was prettier now that she had to crochet in only one loop of the single crochet.
I really like the way I look, and I hope that you like as well. If you click here you go to the shop of Stacey, and you'll find a lot more pretty patterns there. Stacey also has a website (click here) and a blog (click here). 
Well, this should keep you busy for the rest of the day. I'm off in the water, because I've chattered enough. Byebye!

12 comments:

  1. oww jij bent wel een heel knap krabje zeg ♥ you eyes i love it.
    Lieve groetjes Hester

    ReplyDelete
  2. Hij is schattig! En handig die ribbels, wat een idee!

    ReplyDelete
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww war ben je een lieffie ♥♥ en wat heeft annemarie je mooi gehaakt

    het nieuwe baasje zal wel heel blij zijn
    dikke knuf van mij

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  4. Jööööööö so schön

    LG Irene

    ReplyDelete
  5. Wat een geweldig lief krabje!
    En wat superrrrr mooi gehaakt.
    Het verhaaltje erbij maakt het geheel af, heel origineel.
    Ik ga kijken in de webshop.....
    Dank je wel voor het delen.
    Fijne zondag en lieve groet,
    Corien.

    ReplyDelete
  6. Wat een schatje! Het nieuwe baasje van dit lieverdje is vast heel blij!

    ReplyDelete
  7. Ooh, ik ben gek op Staceys ontwerpen! Ze zijn gewoon super leuk!

    ReplyDelete