Thursday, February 21, 2013

Hello!





















Hallo! Wat leuk dat je even langskomt. Ik zit verstopt in deze doos. Niet voor altijd hoor, binnenkort kom ik er uit. Dan ga ik op reis naar iemand die mij hopelijk graag wil hebben. Het is een vriendin van Annemarie en ze hebben elkaar al een tijdje niet gezien. En omdat ik een verrassing wil zijn blijf ik nog even in deze doos zitten. Ergens dit weekend kom ik er uit, en dan mogen jullie me allemaal zien. Ik denk dat zondag daar wel een mooie dag voor is. Kom je dan kijken hoe ik er helemaal uit zie? Je mag ook raden wie of wat ik ben, dat vind ik ook leuk. Als je denkt dat je het weet, zet het dan hieronder neer. Tot zondag!

Hello! How nice of you to come over. I'm hiding in this box. No, not forever. I'm coming out of this box really soon. Then I'm going to go on a trip, to someone who hopefully would like to have me. It's a friend of Annemarie and they haven't seen eachother for some time. And because I want to be a surprise, I'm going to stay in this box for just a little longer. Somewhere this weekend I'm going to come out, and then you all get to see me. I think Sunday is a good day. Will you come over then to see how I look? You can also guess who I am, I'd like that too. So if you know who or what I am, leave a comment below. See you on Sunday!

30 comments:

  1. De oogjes lijken wel een beetje op de oogjes van Elmo!!!

    ReplyDelete
  2. Elmo uit sesamstraat??????????

    ReplyDelete
  3. Ik zat ook al aan Elmo te denken :-)

    ReplyDelete
  4. Ich glaube es ist ein kleines Krebschen ?

    LG Irene

    ReplyDelete
  5. Mijn eerste gedachte was Elmo. Ik ben niet de enige, zie ik (-:

    Natuurlijk kom ik weer kijken. Je oogjes kijken zo lief. Tot later!

    ReplyDelete
  6. In ieder geval weer een knuffel,ik zir meer aan een uilskuiken te denken
    We gaan het zien toch?
    Tineke
    bollies53.blogspot.com


    ReplyDelete
  7. Zijn oogjes hebben wel iets weg van Elmo uit Sesamstraat.

    ReplyDelete
  8. Ik verwacht Elmo of zo'n leuke krab met van die bol oogjes....

    ReplyDelete
  9. Are you a cute Elmo? I am waiting to see more of you over the weekend :)

    ReplyDelete
  10. Wat een leuke foto! Ik ga met de krab-optie mee :D
    Doet me een beetje aan sushi denken..

    ReplyDelete
  11. Ben wel erg nieuwgierig.
    Groetjes
    Marga

    ReplyDelete
  12. Nou ik als krabbenexpert zie het gelijk het is een krabbeke!
    Ik zou deze ook graag eens haken.
    Grtz,
    Chris

    ReplyDelete
  13. dat is gewoon juffrouw ooievaar hahahaha
    superleuk :-)
    liefs, Ellen

    ReplyDelete
  14. Hahaha leuk bericht! Ja ik dacht ook direct ooievaar.

    ReplyDelete
  15. wihihihihi

    ik ga voor krabbie de krab ♥

    maar wat je ook bent ik ga je nu al leuk vinden

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  16. Ik dacht onmiddellijk aan elmo, rood en de bolle oogjes maar om orgineel te zijn...een octopus?

    ReplyDelete
  17. Zou je een klein ooievaartje kunnen zijn?

    ReplyDelete
  18. Een hele lange rups, met die koddige ogen die ik zie........Jee ik kan niet wachten tot het bekend wordt.
    Lieve groetjes hester

    ReplyDelete
  19. Elmo or a crab, yes, that could be! Anyway something totally sweet :-)).
    Annemarie, I have a surprise for you, too: An award!! Please look here:
    http://natasnest.blogspot.de/2013/02/my-third-blog-award.html
    I hope you're pleased about it :-). Have a nice evening!

    ReplyDelete
  20. Elmo ken ik niet, maar ik dacht gelijk aan een krab, dus dat zal het misschien wel zijn?

    ReplyDelete