Tuesday, February 12, 2013

Crochet Hooks Giveaway!





















Weet je nog dat ik een tijdje geleden blogde (klik hier) over dat leuke tijdschrift, de Simply Crochet? Ik kreeg er deze hele leuke haaknaalden bij. Maar nu is het zo dat ik eigenlijk al ontzettend veel haaknaalden heb. In alle kleuren en maten. En daarom geef ik dit hele leuke setje weg. Wil je ze winnen? Laat dan voor a.s. zaterdag een reactie achter. De winnaar maak ik zaterdag bekend tijdens Link Your Stuff. Succes!

Do you remember that I blogged (click here) about that fun magazine, Simply Crochet? As a gift I got those really cute crochet hooks with it. But actually I have a lot of crochet hooks. In all colours and sizes. So that's why I'm giving away this fun package. Do you want to win them? Leave a comment below before this Saturday. I'll announce the winner this Saturday during Link Your Stuff. Good luck!

129 comments:

  1. Ik heb ook al heel veel haaknaalden, dus ik gun ze iemand anders.

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  2. Zoveel haaknaalden heb ik nog niet, dus ik doe graag mee!! Ik word helemaal vrolijk van die kleuren! Krijg meteen zin in de lente!! :-))

    ReplyDelete
  3. Jaaaa leuk, van die kleurtjes word ik helemaal blij! Lief dat je als give away doneert. Ik heb van elke soort 1 en ben steeds bang dat ik er een ergens kwijt raak. Het is zulk waardevol gereedschap, onmisbaar.

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke kleurtjes!!! Ik waag graag een gokje!
    Dinaz ♥

    ReplyDelete
  5. I would love to be included in your giveaway!

    Thanks!
    ~McKenna
    mckmuff@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Ik doe graag mee. Gr. Helen

    ReplyDelete
  7. Ik doe graag mee met deze vrolijke give-away!

    Groetjes Felisa

    ReplyDelete
  8. Het is natuurlijk altijd leuk om iets te winnen, zeker iets nuttigs zoals deze haaknaalden ;)

    Groetjes,
    Deesz

    ReplyDelete
  9. Ja ben benieuwd hoe ze in de hand liggen, dus ik doe graag mee :)

    @yvonneponne

    ReplyDelete
  10. Ohh!! Ik zou graag meedoen! ^^ Het zijn zo'n vrolijke kleurtjes! ^^

    ReplyDelete
  11. Ik wil ook graag meedoen!
    Ziet er super vrolijk uit, en ik haak nog niet zo lang dus heb ook nog niet veel haaknaalden :-)

    Groetjes Ingrid

    ReplyDelete
  12. Hi Annemarie! I´m from Argentina, can I participate?
    Thank you
    Love
    Lauren

    currumichuti.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Wat leuk! Ik doe graag mee hoor... Liefs Marcella

    ReplyDelete
  14. Leuke kleuren! Ik waag graag mijn kansje! ;)

    ReplyDelete
  15. I'd like to participate in this giveaway too if participants from abroad are ok.

    ReplyDelete
  16. Leuke kleurtjes, wij,willen ook ons kansje wagen :-)
    Dank je dat je ze zomaar weg geeft.

    ReplyDelete
  17. Haak nu pasje een weekje... Kan ze dus goed gebruiken ;)
    Bedankt voor deze leuke "Give-Away"!!
    Groetjes, Silvia

    ReplyDelete
  18. ik heb helaas maar 2 haaknaalden... eigenlijk zou ik er wel graag wat bij willen! ik doe mee!

    ReplyDelete
  19. o ja ! in zo'n schoon kleurkes ! stuur maar op !

    ReplyDelete
  20. Wat een leukerdjes zijn dat, ik heb gewoon van die saaie grijze, ik wil graag een gokje wagen.


    gr.LOuise

    ReplyDelete
  21. Oh wat leuk, die wil ik wel graag winnen!

    ReplyDelete
  22. Nah dat vind ik echt leuk, eerst schrijf je heel enthousiast erover en dan geef je ze weg!! Hoop dat je er iemand heel blij mee kan maken :D

    ReplyDelete
  23. Hoi Annemarie,
    Dat ziet er leuk uit! Mijn dochter 9) is pas begonnen met haken en zal deze wel erg leuk vinden.
    Groetjes, Marleen

    ReplyDelete
  24. Ik doe mee. Leuke kleurtjes.
    Groetjes Saskia

    ReplyDelete
  25. Natuurlijk doe ik ook mee, leuke haaknaalden ik heb er nog niet zoveel dus kom maar op ;;--))

    ReplyDelete
  26. Hoi annemarie,
    Wat een super leuke kleurtjes...wordt je toch helemaal blij van..
    En helemaal te gek dat je ze zomaar weggeeft...ik doe graag mee..
    En nu maar alvast duimen..

    Tot zaterdag..
    Laura..

    ReplyDelete
  27. Oe leuk die kleurtjes! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  28. Super mooie kleurtjes, kan ik hele mooie paaskuikentjes mee maken!

    ReplyDelete
  29. Ik doe graag mee voor de meiden op het werk, we haken daar in groepjes van 6 omdat er niet meer naalden zijn...

    ReplyDelete
  30. wowww vet mooi annemarie en wat lief dat je ze gaat weg geven

    ik waag een kans en zal ook op fb is ff de tam tam op gaan roepen

    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  31. oh superleuk ik doe ook graag mee =)

    ReplyDelete
  32. Graag doe ik mee, want wie wil er nu niet zulke vrolijke haaknaalden!!

    ReplyDelete
  33. O die zijn leuuuuuuuuuuuuuk!!! Ik wil winnen:D

    ReplyDelete
  34. Die zijn helemaal in mijn kleuren! Ik wil ze ook wel winnen! ;)

    Hobby Groet,
    Maaike Hobbywerkjes

    ReplyDelete
  35. Tja..... Dat is natuurlijk op je enorme blog maar een heel klein kansje maar ik ga toch mee doen. Zie het helemaal zitten met die fleurige naalden, helemaal tof!

    ReplyDelete
  36. O, leuk die kleuren!! Misschien kan ik ze dan nog eens terugvinden!!

    Gr. Yvonne

    ReplyDelete
  37. Deze vrolijke voorjaars haaknaalden wil ik wel. Kijk er al helemaal naar uit om daar hele leuke voorjaars items mee te haken.

    ReplyDelete
  38. Wat leuk!! Zoveel haaknaalden heb ik nog niet, dus ik doe heel graag mee! Wat een leuke, flitsende kleuren, echt super!

    ReplyDelete
  39. Leuk! Die kan ik nog wel gebruiken!

    ReplyDelete
  40. Wat een leuke kleurtjes, brengt mij alvast een beetje in de lentesfeer hihi. Ik ben bezig met mijn naalden pakket compleet te maken, dus ik kan ze zeker wel gebruiken.

    ReplyDelete
  41. Nou idd wat een leuke kleurtjes. Zal ook eens naar dat boek gaan zoeken. Fijne week!

    ReplyDelete
  42. hi! thea loook nice...maybe i can win them??? sorry for my bad english...bye nico

    ReplyDelete
  43. Ik doe ook mee, vrolijke kleurtjes en nu dochters ook aan de haak zijn..

    ReplyDelete
  44. Mijn klas (groep 4) zou heel blij zijn met een paar haaknaalden erbij.Ze zijn nu aan het vingerhaken voor Kika, zie eerdere tweets. Vandaag zagen zij mij met haaknaald haken(hartjes voor hun winkeltje) en zijn heel geïnteresseerd om het ook te leren met een naald.

    ReplyDelete
  45. Ik ben een beginnend haakster en zou graag wat meer naalden hebben zeker deze gezellig gekleurde :)

    ReplyDelete
  46. Misschien kan ik hier dubbele vasten mee. Haha

    ReplyDelete
  47. Misschien kan ik hier dubbele vasten mee. Haha

    ReplyDelete
  48. Ja! Die kleuren alleen al zijn zo leuk! Ik doe heel graag mee.
    groetjes, Famke

    ReplyDelete
  49. oehh, die wil ik wel winnen, ik heb wel haaknaalden, hoor, maar toch loop ik er altijd naar te zoeken of ik ben met verschillende werkjes tegelijk bezig. Dus deze mooie naalden wil ik best dubbel hebben. (of is dat te hebzuchtig)

    ReplyDelete
  50. Mooie kleuren. Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  51. Wat leuk Annemarie! Ik wil ze wel winnen want ik heb net een heel leuk patroon van een gehaakte tas gezien. Kan ik ze gelijk gebruiken!

    ReplyDelete
  52. Welk formaat zijn ze?

    Ik doe graag mee.

    ReplyDelete
  53. Ik nam ook een abonnement, maar kreeg mijn februarinummer nog niet aan :-(

    ReplyDelete
  54. Natuurlijk wil ik haaknaalden winnen :-) !! Leuke give away! Liz

    ReplyDelete
  55. Of course I want those beautiful hooks :O)

    ReplyDelete
  56. Voor iemand die graag wil leren haken wil ik ze wel winnen, leuke kleurtjes.
    groetjes Rita

    ReplyDelete
  57. Graag zou ik ook in aanmerking komen voor de hippe haaknaalden, ik kan ze prima gebruiken in de klas voor de haakles aan mijn dove zml leerlingen.

    ReplyDelete
  58. Ik doe ook graag mee met je give away.
    Zulke vrolijk gekleurde haaknaalden heb ik nog niet!

    ReplyDelete
  59. De enige haaknaald die ik heb begint te stroeven en doet pijn aan mijn vingers. Het voordeel vaan uw haaknaalden is dat je ze goed ziet liggen (ik ben er al 3 kwijt geraakt) wie weet brengen deze me geluk

    ReplyDelete
  60. Ik heb enkel van die saaie grijze haaknaalden en sta te popelen om er iets kleurrijks bij te hebben! Ik waag dus graag een kans!

    ReplyDelete
  61. Super kleuren!
    En zoveel maten heb ik nou ook weer niet.
    Dus ik doe graag mee
    Goed idee!

    Groet Leny ♥

    ReplyDelete
  62. Please, count me in this giveaway!

    ReplyDelete
  63. Ik doe ook graag mee!
    Ze zijn in toffe kleuren!

    groetjes,
    Ellen

    ReplyDelete
  64. wow! can I international pips join? :) I would love to join in. ♥

    ReplyDelete
  65. O Wow...wat een gave kleuren..!! daar doe ik graag aan mee!!

    ReplyDelete
  66. oh wat een leuk idee. Ik ben zelf een beginner dus kan het heel goed gebruiken...
    groetjes
    Elena

    ReplyDelete
  67. Ik doe mij al is het maar voor de kleuren.

    ReplyDelete
  68. Wat ontzettend leuk toch die frisse kleurtjes. Ik zit vaak te haken in wachtkamers en krijg steeds de opmerking ...wat een leuke haaknaald, ik wist niet dat die bestonden in kleur..
    Dus leg ik ze uit...ga eens kijken op Facebook, daar staan veel leuke patronen en meer over haken en breien.

    ReplyDelete
  69. Ik wil graag kans make op deze haaknaalden. heb van de maten haaknaalden maar 1 een reserve is altijd welkom

    sieneke

    ReplyDelete
  70. Graag, met zulke kleuren willen mijn meiden helemaal haken gaan leren. Hoef ik tenminste niet meer al de knuffels alleen voor ze te haken.

    ReplyDelete
  71. Wat een leuke haaknaalden, natuurlijk doe ik graag mee! Succes iedereen!
    Jasmijn

    ReplyDelete
  72. Wat een mooie kleuren! Die zou ik graag aan mijn verzameling saaie grijze toevoegen!
    Groetjes,
    Rosaly

    ReplyDelete
  73. wat een leuke haaknaalden. Ik heb alleen maar haaknaalden met een gekleurde onderkant. Omdat mijn kinderen ook beginnen met haken zou ik het leuk vinden om deze voor ze te winnen. Ik doe dus mee

    ReplyDelete
  74. Ook ik doe graag mee! Heb nog niet veel haaknaalden en zeker niet zulke blitse! Mijn dochters zullen wel zeggen dat ik dan op Mega Mindy lijk :-)

    ReplyDelete
  75. zoooooveel reacties! maar ja, dat krijg je als je zo'n leuke blog bent om te lezen :)

    ik ga toch een gokje wagen! wie niet waagt, wie niet wint!

    ReplyDelete
  76. Zou het super leuk vinden om ze te winnen, ik kan namelijk nooit gekleurde haaknaalden vinden! Alleen maar van die saaie zilveren. Wat kleur ertussen zou best leuk zijn :)
    Groetjes, Dieuwke

    ReplyDelete
  77. Whoow.. hoe leuk is dat! Haken met deze gave haaknaalden op het zonnige franse strand deze zomer. Love it!!

    ReplyDelete
  78. Hallo

    Das ist eine mega liebe und tolle Idee.
    Ich habe deinen Blog mit meinem verlinkt und Leserin bin ich schon ein weilchen.
    Ich würde sehr gerne bei deinem tollen Candy mitmachen.

    LG Irene

    ReplyDelete
  79. Wat een leuke kleurtjes!

    Ik ding graag mee!!

    Groetjes
    Tamara
    Just Another Day

    ReplyDelete
  80. Ik ben een beginnend haakster, dus ik doe graag mee! Daarnaast hou ik van felle kleuren, dus ik vind deze haaknaalden natuurlijk helemaal geweldig!

    ReplyDelete
  81. ohh leuk, wij doen mee,:D

    groetjes mingle-mangle crochet

    ReplyDelete
  82. Would love to win these amazing colors hooks!
    Thank for the chance!
    ~Olga~

    ReplyDelete
  83. wat een vrolijke kleurtjes, krijg je gelijk zin om veel te haken.

    ReplyDelete
  84. Hoi Annemarie
    Ik doe heel graag mee met jou vrolijk gekleurde give away actie.
    Ik zal je even linken op mijn fb pagina.
    Lieve groetjes en alvast bedankt voor deze leuke kans.
    Hester
    https://www.facebook.com/hester.horden

    ReplyDelete
  85. Ik doe mee, enig voor mijn pas beginnende hakende dochter. Succes! Fijne dag. groetjes Paula

    ReplyDelete
  86. Wat een mooie kleurtjes! Ik wil graag een gokje wagen
    Daar kan je hele vrolijke dingen mee haken :)

    ReplyDelete
  87. Oh, daar wil ik ook wel graag naar meedingen!

    Haakse groetjes!

    ReplyDelete
  88. Great giveaway! I'd like to participate, ok?

    Hugs from Azores!

    Pipinha ( filipafarropo@gmail.com )

    ReplyDelete
  89. Would love to win these amazing colors hooks!
    Thank for the chance!
    ♥♥♥

    ReplyDelete
  90. Yeah! thanks for the chance to win!
    jayne@daiseyjayne.com

    ReplyDelete
  91. Deze maatjes al in mijn bezit. De kleurtjes zijn prachtig, maar hoop dat diegene die ze wint ze heel goed kan gebruiken.

    ReplyDelete
  92. Love the colors,so live,must be fun to crochet with them.So sweet of you.

    ReplyDelete
  93. I would love to win these I love reading your blog

    ReplyDelete
  94. new follower. beautiful blog
    star5601@optonline.net

    ReplyDelete
  95. I love it! Glow in the dark naalden

    ReplyDelete
  96. oei, wat veel reacties al maar ik waag toch ook een poging Ik raak mijn naald altijd kwijt en met die leuke kleurtjes kan dat natuurlijk niet meer!!!

    ReplyDelete
  97. Met 3 hakende dochtertjes grijp ik tegenwoordig wel eens mis naar mijn haaknaalden; ik doe graag mee aan deze leuke give-away!
    Wil je kans maken op onze give-away? Kijk dan eens op ons blog!
    Groetjes, Nathaly

    ReplyDelete
  98. I would love to get them, not for myself but for my little girl. She took such a big interest in crocheting the last couple of weeks that i started teaching her a little. Now what fun would it be to replace the boring wooden hooks we use with these fun colored ones?! :) She´d be over the moon with them :)

    ReplyDelete
  99. Wij gaan haken, breien en naaien met onze nieuwe creatieve groep die op 2 april van start gaat dus wij kunnen deze haaknaalden goed gebruiken voor onze cliënten met een verstandelijke beperking.

    ReplyDelete
  100. Ik krijg mijn bericht er maar niet door. Poging 7. Dan maar via Google. Ik hoop dat het nu wel lukt.

    Wat een coole naalden! Ze vallen lekker op in tas of etui. Ik doe dus graag mee. Wat een hoop reacties! Leuk hoor.

    ReplyDelete
  101. It is sweet of you to offer these! You and yourblog are very inspiring.

    ReplyDelete
  102. Oeiiiiiiiii daar word je vrolijk van.....maakt het haken nog leuker....geweldig ik doe mee x

    ReplyDelete
  103. Wat een leuke kleurtjes! Hier zijn ze ook heel erg welkom

    ReplyDelete
  104. Ik doe graag mee voor deze leuke haaknaalden! Als we aan het einde van het jaar wel naar Australië vliegen, dan zou ik ze mooi in het vliegtuig kunnen gebruiken (in totaal 21 uur...)...

    Groetjes van Marieke

    PS Wat een mooie blog heb je. Ik kwam hier via Stip & Haak, zag daar jouw nieuwe blogpost over het boekje Slingers haken! Ik ben gelijk volger geworden!

    ReplyDelete
  105. Een extra haakpen kan ik wel gebruiken, aangezien ik soms meerdere projectjes liggen heb in huis komen deze wel van pas!

    ReplyDelete
  106. Ik heb ook heel veel haaknaalden dus ik gun ze ook aan iemand anders.
    Ik wil even reageren op Simply Crochet, ik vind het heel jammer dat ze niet in NL te verkrijgen zijn. Nu kun je via een site wel een abonnement nemen, maar daar kun je alleen maar met creditkaart betalen. Heel erg jammer....

    ReplyDelete
  107. Wat een vrolijke kleuren!! Die zijn in iedergeval makkelijk terug te vinden als ik je ze kwijt raakt, de grijze vallen (helaas) niet op. Dus ik doe graag mee!

    Groeten Judith

    ReplyDelete
  108. Hallo Annemarie, Gefeliciteerd met je boekje. Ik haak nu ongeveer 1 jaar, amigurumi en granny square. Jouw filethaken boekje staat op mijn verlanglijstje en ik volg je nu op twitter. En haaknaalden, ja die zou ik best wel willen winnen! Succes verder met al je activiteiten.

    ReplyDelete
  109. I´ll try my luck, those crochet hooks look colourful and bright!
    Have a nice weekend!
    Växthusmadam

    ReplyDelete
  110. wat een supergave kleurtjes........... dat moet opvallen tussen ongeverfde wolletjes ;) (toch!) ik loot dus graag mee ;)

    ReplyDelete
  111. leuk! Ik wil graag mee doen, ik heb alleen maar supersaaie grijze haaknaalden!!

    haakhaakdedy.blogspot.nl

    ReplyDelete
  112. Ik doe ook graag mee!
    Groetjes Leanne.

    ReplyDelete
  113. op de valreep hahahaha

    ReplyDelete
  114. Ik doe ook graag mee, heb je bericht ook op facebook gedeeld en geliked.
    Super !!!

    ReplyDelete