Tuesday, February 26, 2013

A new issue!


























Het tweede exemplaar van Simply Crochet lag in de bus! En er zat weer een heel leuk kadootje bij: een Hook Gauge (er is volgens mij geen Nederlands woord voor) in de vorm van een uil. Het is echt heel schattig, maar ik moet toegeven dat ik in eerste instantie dacht: wat is het? Een snelle zoektocht op google wees uit dat het een bekende accessoire is, maar er is er niet een zo schattig als deze :-) Wil je meer lezen over de Hook Gauge? Klik dan hier. Ik ga nu snel mijn Simply Crochet lezen, want ik ben zo druk bezig geweest met het uitvogelen van de Hook Gauge dat ik het tijdschrift nog helemaal niet opengeslagen heb.

I got my second issue of Simply Crochet! It came with a cute gift again: a Hook Gauge in the shape of an owl. It's really cute, but I must admit that my first thought was: what is it? A fast search on google learned that it is a well-known supply, but none of them is as cute as this one :-) Do you want to read more about the Hook Gauge? Then go here. I'm off now, reading my Simply Crochet because I've been so busy figuring out my Hook Gauge that I haven't read the magazine yet.

10 comments:

  1. Hoi Annemarie,waar heb jij ergens een abonnement afgesloten voor de engelstalige simply crochet?Leuk hoor!

    ReplyDelete
  2. Heerlijk hoor, zo'n tijdschrift! Geniet er van!
    Groetjes,
    Ciska & Nathaly

    ReplyDelete
  3. Die naalden-meet-kaartjes kom ik af en toe nog wel eens tegen in oude naaikisten :o)
    Maar deze is wel errruuuggg lief!

    Geniet van je blad! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  4. Geniet van je boek
    Lieve groet hester

    ReplyDelete
  5. Heerlijk die tijdschriften, lekker opgekruld op de bank en genieten. De naalden meter die ik heb is een hele saaie deze is leuk!

    ReplyDelete
  6. I absolutely ADORE the Simply Crochet magazine. I've already finished the giant square blanket in the first issue and am really looking forward to doing more projects out of it. Enjoy your reading!

    ReplyDelete
  7. Het lijkt me een heerlijk tijdschrift. Ik baal een beetje dat ik hem hier in de winkels nergens kan vinden. Grrr. Maar daar kom ik vast wel overheen ;-)
    Veel plezier ermee!!
    groetjes,
    Peet

    ReplyDelete
  8. Veel leesplezier! Ik zit nog te twijfelen over een abonnement.

    ReplyDelete
  9. hmm.. ik lees toch liever in het Nederlands :-)

    ReplyDelete
  10. Ik zit er nog op te wachten.... Heb hem gelijk de 8e besteld. Afwachten maar. Zal binnekort wel komen.

    ReplyDelete