Saturday, March 3, 2012

Link Your Stuff!



















9 comments:

  1. Thank you very much for hosting, Annemarie :)
    Love the Flower People!

    ReplyDelete
  2. The Flower People are so adorable!...

    ....and you make the perfect hostess for this wonderful party of hooks & yarn!

    Thank you for doing this!

    ReplyDelete
  3. Thank you for hosting the party.
    Kisses!

    ReplyDelete
  4. Haakmuts heeft die Flowerpeople vroeger ook al gemaakt.
    Volgens mij heeft zij vorig jaar daar nog twee hele mooie exemplaren van gemaakt, dacht ik. (kun je nog zien op haar bannercollage).
    Dank je wel, Annemarie, voor het Link your Stuff-initiatief, het heeft me al veel mooie blogs doen leren kennen en veel creatieve ideetjes bezorgd.

    ReplyDelete
  5. Maybe it was impulsive, but I just bought the Flower People pattern. Thanks so much introducing it on your blog!

    ReplyDelete
  6. Zeer verdiend!! Ik vind de flower people geweldig, ik doe nu mee met een swap met het thema lente en ik heb het patroontje nu gekocht en kan niet wachten tot het m'n mailbox binnenrolt.

    Liefs, Saskia

    ReplyDelete
  7. Hoi hoi

    Kun je hier nog aan mee doen? ik heb nl net een thomas de trein en een kermit afgemaakt of kan dat niet?
    en hoe kan ik een foto sturen?

    groet Naomi van babbels.truitjes

    ReplyDelete